周杰伦 - 说好的幸福呢

/ Monday, October 13, 2008 /
Also currently playing in my new 'Current ★ Songs' playlist, Jay Chou has once again created a song out to make me cry.

The previous song I cried to was 搁浅 in Kbox. Jiayi has since been unable to forget my crying ordeal while Tak Yee cried together with me WAHAHA.

This song is gonna be out together with 10 others in his latest album, 魔杰座 (Capricorn). Being 'very supportive', I've heard all the songs and I can only say it is a must-buy album rated at 4.5/5 Sandeestars.

And as for this favorite song of mine in the album, I give it full marks.



说好的幸福呢
5/5 Sandeestars



你的绘画凌乱着 在这个时刻
我想起喷泉旁的白鸽 甜蜜散落了
继续莫名的拉扯 我还爱你呢
但你断断续续唱着歌 假作没事了
时间过了 走了
爱情面临选择
你冷了 倦了 我哭了
离开时的不快乐
你用卡片手写着
有些爱只给到这 真的痛了

怎么了 你累了 说好的 幸福呢
我懂了 不说了 爱淡了 梦远了
开心与不开心一一细数着你再不舍
那些爱过的感觉都太深刻 我都还记得
你不等了 说好的 幸福呢
我错了 泪干了 放手了 后悔了
只是回忆的音乐盒还旋转着 要怎么停呢

1 comments:

Anonymous on: 10/14/2008 11:59 PM said...

我哭了!!!!!

Post a Comment

 
Sandee* © 2011
Powered by Blogger